full.am
  • am
  • en
  • ru
USD 388.08
EUR 416.29
RUB 4.22

ATS.pbx -Հեռախոսային կայան Virtual PBX Виртуальная АТС VOIP

  • Երևան
  • 02/10/2021 12:06
  • Գործակալություն

Լրացուցիչ

Գործիք բիզնեսի համար կամ ինչպես կրկնապատկել վաճառքի ծավալը:
Կազմակերպե՛ք և կառավարե՛ք ընկերության զանգերն՝ ըստ Ձեր պահանջների ☁️☎️ATS.PBX☎️☁️ ծառայության միջոցով
Ինչու՞ ընտրել հենց մեզ՝
✅ ավտոմատ հեռախոսային կայան (ATS.PBX)` առանց թանկարժեք սարքավորումների ☁️☎️☁️
✅ շարժական կապի հեռախոսահամարների ներառում համակարգում
✅ վեբ ինտերֆեյս հեռախոսագծերի հեշտ ու օպերատիվ կառավարման և վերահսկման համար
✅ զանգերի ձայնագրության և վերծանման առցանց հնարավորություն Վիրտուալ ԱՀԿ
Վիրտուալ ԱՀԿ-ն ձեր ընկերության գրասենյակներում առաջարկվող համապարփակ լուծումն է՝ առանց թանկարժեք սարքավորումների տեղադրման և մալուխների անցկացման անհրաժեշտության: Ծառայությունը հասանելի է ցանկած հեռախոսահամարի միջոցով։
✅CRM համակարգի ինտեգրացիա
CRM ծրագրի ինտեգրումը հեռախոսակապի հետ թույլ է տալիս կապել հեռահաղորդակցության կապուղիները և ավտոմատ ռեժիմում ձևավորել ընկերության համար միասնական կոնտակտային բազա:
✅CRM интеграция
Интеграция CRM платформы клиента с телефонией позволит связать коммуникационные каналы и формировать в автоматическом режиме единую для компании базу контактов.
✅CRM Integration
Integration of the customer’s CRM platform with the telephony shall enable connecting the communication channels and shaping an integral automated contacts base for the company.
✅Զանգերի ձայնագրում (Запись звонков)
Հեռախոսային զանգերի ամբողջական կամ մասնավոր՝ ըստ Ձեր ընտրության ձայնագրությունը հնարավորություն կտա վերահսկել և բարելավել հաճախորդների սպասարկման որակը:☎️
✅Запись звонков
Полная или выборочная запись телефонных разговоров позволит вам контролировать качество обслуживания клиентов и повысить уровень вашего сервиса.☎️
✅Ձայնային մենյու.
Ձայնային մենյուն օգնում է կապ հաստատել ցանկացած բաժնի կամ աշխատակցի հետ, ուղղորդել զանգն ըստ հարցի տեսակի և միաժամանակ տեղեկացնել ընկերության կարևոր նորությունների և առաջարկների մասին:
Հաճախորդների զանգերն անվճար ուղղորդվում են Վիրտուալ ԱՀԿ-ին ամրակցված աշխատողների սարքավորումներին կամ ծրագրերին:
✅Голосовое меню, ПРИВЕТСТВИЕ поможет связаться с нужным отделом или сотрудником, распределит звонок по типу обращения,а заодно расскажет о важных новостях и предложениях,Это разгрузит вашего секретаряи облегчит работу кол-центра.Звонки клиентов бесплатно переводятся на стационарные или мобильные телефоны сотрудников,привязанные к Виртуальной АТС

Տարածել